Çin biokimyaçıları kalsium və volfram əsasında mikrogel hazırlayıblar ki, bu da xoralı kolitin inkişafında eyni zamanda normal bağırsaq mikrobitini bərpa edir və bağırsaqlarda xroniki iltihaba kömək edən patogen bakteriyaları məhv edir.

Bu barədə çərşənbə günü Amerika Kimya Cəmiyyətinin (ACS) mətbuat xidməti məlumat yayıb. İşin nəticələri ACS Central Science jurnalında dərc olunub.

"Çində tədqiqatçılar kalsium və volfram əsaslı nanohissəciklər hazırlayıblar, onları faydalı probiotik bakteriyaların kulturaları ilə emal ediblər və hissəciklər mədəyə daxil olduqda mikrobları qoruyan gellə örtüblər. Kolitli siçanlar üzərində aparılan sonrakı təcrübələr mikrogelin inkişaf etdirdiyini göstərdi. Alimlər normal mikrobiomun bərpasına kömək edib, eyni zamanda, təhlükəli bakteriyaların çoxalmasının qarşısını alıblar”, - məlumatda deyilir.

Bu günə qədər bəzi iltihablı bağırsaq xəstəliklərinin, məsələn, Kron xəstəliyi və ya xoralı kolit üçün tamamilə effektiv müalicə yoxdur. Bu xəstəliklərin bir çoxu genetik xarakter daşıyır, lakin elm adamları müəyyən bağırsaq bakteriyalarının fəaliyyətini təhrik edən və gücləndirən bir çox sübut aşkar etdilər.

JASMİN