Yəmənin husilərin hücumları Qırmızı dənizdə gəmiçiliyə COVID-19 pandemiyasından daha çox təsir edib.

Bu müqayisəni “Sea-Intelligence” analitikləri paylaşıb və CNBC tərəfindən sitat gətirilib.

Ekspert hesablamalarına görə, koronavirusun yayılması zamanı daşımaların həcmi 47 faiz azalıb. Bölgədəki münaqişə səbəbindən bu rəqəm 57 faizə yüksəlib. Bazara ən çox zərər vuran yeganə şey, 2021-ci ildə quruya çıxan Ever Given konteyner gəmisi tərəfindən Süveyş kanalı vasitəsilə nəqliyyatın altı günlük tıxanması olub.

Yük daşımalarında fasilələr bəzi şirkətlərin tədarük zəncirlərinə təsir edir. Belə ki, Tesla, Volvo və Michelin artıq istehsalı dayandırıb, IKEA isə malların gecikdirilməsi ilə bağlı xəbərdarlıq edib.

“Qırmızı dənizdə gəmiçiliklə bağlı təhdidlər bütün dünyada dəniz ticarəti üçün təhlükə yaradır. Gecikmələr və xərclər artır. Şirkətlər alternativ göndərmə variantlarını araşdırsa da, yan təsirlər bütün dünyada logistikanı pozmağa davam edir,” - Amerika Geyim və Ayaqqabı Assosiasiyasının baş direktoru Stiv Lamar bildirib.

Hollandiyanın Evofenedex ticarət və logistika biznes assosiasiyasının dəniz məsələləri üzrə müşaviri Kasper Rooradenin sözlərinə görə, Qırmızı dənizdə böhran başlayandan bir ay ərzində Asiyadan Avropaya bir konteynerin daşınması tarifləri dörd dəfə artıb - 1000 dollardan 4000 dollara qədər. .

Səyahət müddətinin artması səbəbindən limanların ixrac üçün dəniz konteynerlərini boşaltmağa və təkrar istifadə etməyə vaxtı yoxdur. Bu, Avropadan ABŞ-a, eləcə də Asiyadan ABŞ-a və bütün dünyaya ixracı gecikdirir. Potensial konteyner böhranı probleminin həlli variantlarından biri marşrutlara daha çox gəminin buraxılmasıdır. Dəniz rəsmiləri hesab edirlər ki, bu gün dünya donanmasının təxminən 90 faizi xidmətdədir. Trafikdəki azalma daha çox gəmilərdən istifadə etməklə həll edilə bilər.

"Ümid burnunu gəzərkən, beynəlxalq daşıyıcıların gecikmələri kompensasiya etmək üçün bir və ya iki əlavə gəmiyə ehtiyacı var" – “Sea-Intelligence”-in baş direktoru Alan Merfi bildirib.

“Daşıyıcılar Çin Yeni ilindən sonra gəmiləri rotasiyalarına əlavə edəcəklər”, - o deyib.

Dəniz daşımalarının qiymətinin artması gəmi sahiblərinin böhran suları və Süveyş kanalı vasitəsilə marşrutdan imtina etməsi ilə bağlı olacaq. Əvəzində ticarət gəmiləri Afrika qitəsindən yan keçərək səyahət vaxtlarını əhəmiyyətli dərəcədə artırmalı olacaqlar. Filippin İqtisadi Zona İdarəsinin baş direktoru Tereso Panqa gileylənib ki, nəticədə, Asiya və Avropa arasında malların çatdırılma müddəti orta hesabla on gün artacaq.

E.ŞİRİNOV

Pin It

GÜNDƏM

SƏYAHƏT

Jurnalistler



Tezadlar Arxiv

İDMAN