Nəhayət, "TikTok" canlı yayımların monetizasiyasını tənzimləyən yeni qaydaları, həmçinin yayımçılara təhlükəsiz və müsbət canlı yayımlar yaratmağa kömək etmək üçün təhsil resurslarını təqdim edir.
Tezadlar.az bildirir ki, 23 may 2024-cü il tarixindən etibarən "TikTok" platformasında istifadəçi təcrübəsini təkmilləşdirmək üçün yeni Canlı Yayımdan Pul qazanma Qaydaları, həmçinin əlavə təhsil resursları qüvvəyə minəcək. Bu qaydalara əsasən, bəzi hallarda yayımçılar "TikTok LIVE" yayımları zamanı, məsələn, onların məzmunu keyfiyyətli və ya orijinal deyilsə, mükafat ala bilməyəcək. Bir çox yaradıcılar artıq bu qaydalara əməl etsələr də, "TikTok" onları pozanları monetizasiya funksiyalarına girişdə mümkün məhdudiyyətlər barədə xəbərdar etməyə başlayacaq. Bununla belə, canlı yayımlar da daxil olmaqla, "TikTok"da məqbul məzmun üçün əsas standartlar İcma Təlimatları və "TikTok" İstifadəçi Müqaviləsi ilə müəyyən edilməyə davam edəcək.
"TikTok", həmçinin yeni yayımçıların canlı yayımlara daxil olmasına imkan vermək üçün yanaşmasını təkmilləşdirir. Platforma artıq yayımçılara sənayedə ən ciddi tələblər qoyur: yaradıcıların yayım edə bilməsi üçün ən azı 18 yaşı olmalıdır və onların hesabları əlavə meyarlara cavab verməlidir. İndi "TikTok"da yeni olan yayımçılar, platformanın qaydalarını öyrənmək üçün onlara kifayət qədər vaxt vermək üçün tədricən monetizasiya xüsusiyyətlərinə çıxış əldə edəcəklər. Bu addım yaradıcıların canlı yayımların aparılması qaydalarını öyrənməyə marağını artırmağa kömək edəcək. Onlara bunu etməkdə kömək etmək üçün "TikTok", həmçinin yeni resurs, Canlı Yayım Təhlükəsizliyi Mərkəzini işə salır, həmçinin proqramın tətbiqdaxili "LIVE" təhsil mərkəzini yeniləyir, burada yaradıcılar qayda pozuntularına, eləcə də təhsil məzmununa baxa bilərlər.
Bu yeniləmələr "TikTok"un canlı yayım təhlükəsizliyini gücləndirmək və məzmun keyfiyyətini qorumaq üçün davamlı investisiyasının bir hissəsidir. Xüsusi komandalar və canlı monitorinq modelləri də daxil olmaqla, istifadəçilərin təhlükəsizliyini təmin etmək üçün bütün dünyada 40 000-dən çox insan, eləcə də ən innovativ texnologiyalar işə cəlb olunub. "TikTok" xüsusi olaraq yayımçılar üçün 10-dan çox təhlükəsizlik aləti, həmçinin izləyicilərə baxış təcrübələrini fərdiləşdirməyə kömək edən funksiyalar təklif edir.