Müəllufdən: Azərbaycanın Qaraqoyunlu dövlətinin hökmdarı Cahan şah tərəfindən aramənilərə 1441-ci ildə hədiyyə edilmiş Eçmiədzin (Üç müəzzin).
BAKI – 2019-ci il
Dəyərli oxucu!
Bu kitabçada göstərilən faktlara diqqət yetir! Mənsub olduğun xalqın, millət səviyyəsinə ucalmağa çalışan türkdilli azəri xalqının taleyində baş verən faciələrə laqeyd qalma! Yatmış xalqı qəflət yuxusundan oyatmaq qisməti Sənin üzərinə düşüb! Gəlin elə yaşayaq ki, gələcəkdə övladlarımız Vətənimiz Azərbaycanın sevgisi ilə yaşasınlar və bizləri laqeydliyə görə qınaq hədəfinə çevirməsinlər! Amin!
TƏKZİBOLUNMAZ HƏQİQƏT
Anadolu yarımadasının şərqində yerləşən və “erməni” tarixçilərinin“Erməni” dağları adlandırdıqları Böyük sıra dağlarının əslində qədim adıtamam başqadır. Tərtib edilmiş xəritələrdə bu ərazinin «Böyük Ermənistan»adlandırılması isə tamamilə yanlışdır. Çünki tarixdə belə bir dövlət olmayıb. “Erməni” mənşəli tarixçilərin beynəlxalq ictimaiyyəti riyakarcasınaçaşdıraraq şərqi Anadoluda qədim zamanlarda Böyük “Erməni” dövlətininmövcud olduğunu, bu dövlətin ərazisindəki sıra dağlarının “Erməni” dağlarıadlandırıldığını və bu barədə beynəlxalq səviyyədə çoxlu sayda coğrafi vəsiyasi xəritələrin nəşr edildiyini bildirirlər.
Doğrudur, belə xəritələr tərtib edilərək nəşr olunub. Lakin, qeyd edək ki, bu xəritələr “erməni” tarixçiləri və coğrafiyaşünasları tərəfindənsaxtalaşdırılaraq tərtib edilib və heç də həqiqəti əks etdirmir!
Həqiqət isə belədir:
Anadolu yarımadasının şərqində yerləşən Böyük sıra dağlarının vadisigeniş otlaq sahələrinə və axar kiçik çay hövzələrinə malik olmaqla maldarlıqvə əkinçilik təsərrüfatı üçün çox əlverişli idi. Bu sıra dağlarının vadisindəəkinçiliklə məşğul olanlara, iri və xırda buynuzlu mal-qara otaran yerlitürkdilli tayfaların çobanlarına bu vadidə müxtəlif yırtıcı heyvanlar hücumedir, mal-qaranı parçalayır, bir çox hallarda isə mal-qaranı otaran çobanlarınözləri belə bu hücumların qurbanına çevrilirdilər. Odur ki, mal-qaranı səhərsübh çağı otlağa çıxaran çobanlar və əkin sahələrinə gedən əkinçilər özyaxınlarına «günəş batana qədər qayıtmasam ara məni» (yəni «axtarməni») deyirdilər. Məhz bu səbəbdən bu sıra dağlarının adı e.ə. minilliklərərzində el arasında «Ara məni» dağları deyə adlandırılmışdır.
Yunanıstanın şərq çarlıqlarında, xüsusilə Fessaliya və Makedoniyada, həmçinin şimal-şərq ərazisi olan Frakiyada basqınçılıq və qəraətlə məşğulolduqlarına görə yunanlar tərəfindən e.ə. XIII-XII əsrlərdə bir çox hallardasilah gücünə sıxışdırılaraq qovulmuş tayfalar miqrasiya edərək KiçikAsiyaya köçmüşlər. Kiçik Asiyada isə artıq əsasən əkinçiliklə məşğulolmaqla oturaq həyat tərzi sürən digər tayfalar: friqlər, xettlər, urartlar, luvilər, hürritlər, assurlar, xaldeylər və s. məskunlaşmışdılar. Bu baxımdanYunanıstandan sıxışdırılıb çıxarılan köçəri həyat tərzi sürən bu tayfalarınəksəriyyəti Ara məni sıra dağlarının ətəyində məskunlaşmaq qərarınagəlmişlər. Bu tayfalar arasında hətta qədim Misirdən, Dəclə və Fərat çaylarının vadisindən də miqrasiya nəticəsində köçüb gələn tayfalar da var idi. Ətraf ərazilərdə yaşayan türkdilli tayfalar bu gəlmə tayfalarıməskunlaşdıqları coğrafi məkanın adı ilə «aramənilər» deyə adlandırıblar.Balkanlardan Kiçik Asiyaya köçən tayfalar, xüsusilə kimmer tayfasıyolüstü digər tayfaları da özlərinə yol yoldaşı etmişlər. Bu tayfalar çoxzaman köçüb gəldikləri ərazilərdə məskunlaşaraq əsrlər boyu burada dərinkök salaraq yaşamışlar.
Anadolu yarımadasının Böyük Ara məni sıra dağlarının vadisində e.ə. 2500-2000-ci illərdə məskunlaşmış hürrit, urart, kimmer, xett, luvi, friq, asur, xaldey və s. onlarla irili-xırdalı tayfalar əsrlər boyu qarşılıqlı surətdəbirləşərək təbii surətdə assimilyasiyaya uğramışlar (bu birləşmə prosesindəailə-nigah amilləri də əhəmiyyətli rol oynamışdır) və nəticədə coğrafiməkanın adı ilə araməni adlanan, sonralar isə əsrlər ötdükcə araməni sözütədricən təhrif olunaraq «erməni» adı ilə əvəzlənmiş bir etnos meydanagəlmişdir. Təsadüfi deyil ki, yüz əsrlər ötməsinə baxmayaraq bu günə kimi“erməni” “erməni”yə «məni» sözünü ixtisara salmaqla «Ara!» (yənihəmyerlim) deyə müraciət edir.
Araməni tayfalarının ilk ümumi başçısı rus qafqazşünası U.Şopeninbildirdiyinə görə Paruyr adlı bir şəxs olmuşdur.
Tarixçilərin və etnoqrafların araşdırmaları nəticəsində müəyyənedilmişdir ki, tarixdə “erməni” və ya arime adlı ayrıca bir tayfa olmayıb, əksinə bu etnos onlarla müxtəlif tayfaların birləşməsi nəticəsində meydanagəlmiş, genefonunda riyakarlıq və nekrofiliya olan (yəni qurbanını əzablaöldürməkdən həzz alan) bir etnosdur. Hətta bu etnosun xüsusiyyətlərihaqqında mənşəcə “erməni” olan şair Yeqişe Çarens vaxtilə demişdi: «Riyakarlıq biz “erməni”lərdə hələ ana bətnində olarkən yaranır!».
Müasir “erməni”lərin əcdadları Cənubi Qafqaza Avropadan gəlmələrdir. XIX əsrin sonu XX əsrin əvvəllərində rus etnoqrafiya nomenklaturasındacoğrafi baxımdan “erməni”lərin Qafqaz məkanına gəlmə etnos olduğubildirilir. Rus qafqazşünasları açıq-aşkar bildirirlər ki, “erməni”lər Qafqazagəlmələrdir. Müasir “erməni”lərin e.ə. XIII-XII əsrlərdə Kiçik Asiyayamiqrasiya etmiş çoxsaylı tayfaların törəmələri olduqlarını XIX əsrin tanınmışrus qafqazşünası U.Şopen də bu faktı təsdiqləyir.
Yunan coğrafiyaşünası və səyyahı Strabon (e.ə. I əsr) Qafqazdayaşayan tayfaların adlarını qeyd edərkən tərtib etdiyi siyahıda gürcülərinqədim əcdadları olan iberiyalıları, azərbaycanlıların qədim əcdadları olanalbanları, abxazları, çerkesləri, avarları, ləzgiləri aborigen (yerli) tayfalar kimigöstərir.
Bu siyahıda “erməni” adı yoxdur !
“Erməni” tayfasının adına frako-friqiya tayfalarının siyahısında da rastgəlinmir. Bu bir daha sübut edir ki, “erməni” etnosunun adı ayrıca bir mono-tayfanın adı olmayıb, əksinə Araməni dağının vadisində məskunlaşmışmüxtəlif tayfaların birləşməsindən yaranmış yığımlı, ümumi bir addır.
Rus qafqazşünası V.E.Veliçko XX əsrin əvvəllərində apardığıtədqiqatların nəticəsinə görə yazırdı: «…“erməni”lərin mənşəyi məlumdeyil!».
Akademik V.Qeorgiyev də Araməni tayfalarının vaxtilə Balkanlardayunanlarla bir ərazidə yaşadıqlarını bildirir. Belə ki, müasir “erməni”lərinleksikonunda yunan sözləri mövcuddur ki, bu da Araməni tayfalarının KiçikAsiyaya məhz Balkanlardan gəldiklərinə əyani sübutlardan biridir.
Yunan tarixçisi Ksenofon (e.ə. 400 il) Anadolu yarımadasına səyahət edərkən “erməni” mənşəli tarixçilər tərəfindən sonralar «Böyük Ermənistan» adlandırılan ərazinin əhalisinin türkdilli olduğunu bildirir.
Erməni alimi Patkanov bildirir ki, «Erməniyyə» adı dövlət adı deyil, məhz coğrafi məkanın adıdır.
Herodot özünün «Tarix» əsərində yazırdı: «…fars çarı Kserks (e.ə. 485-465-ci illər) Yunanıstana qarşı hərbi yürüş edərkən (e.ə. 480-ci il) artıqaramənilər adlanan tayfaların başçıları Kserksə bu yürüşdə öz hərbiköməklərini təklif ediblər. Əvəzində isə qalibiyyətli müharibədən sonraKserksdən vaxtilə yunanlar tərəfindən sıxışdırılaraq qovulduqları ərazidə(Frakiyada) onlara özlərinin dövlətlərini yaratmaqda yardım göstərilməsiniistəyiblər. Danışıqlar qarşılıqlı razılaşma ilə bitib.
Ertəsi günü Kserks döyüş yürüşünə əmr vermək istərkən öz ordusununsıralarında yunan hərbi libasında olan araməniləri görüb. Beləliklə, yunanlartərəfindən Yunanıstanın şərq və şimal-şərq ərazilərindən qovulmuş butayfalar Yunanıstana qarşı hərbi yürüşə hazırlaşan fars çarı Kserksə hərbiyardım göstərmək istəmələri qovulduqlarına görə yunanlardan qisas almaqməqsədi daşıyırdı. Yunanlar qovduqları bu tayfalardan olanları «şikli» - yəniit, köpək, dinsiz adlandırırdılar».
Araməni tayfa başçıları fars çarı Kserksə təkcə tayfa üzvlərinin hesabına onun döyüşçülərinin sayını artıracaqlarına deyil həmçinin müharibənin uğurla aparılması baxımından Yunanıstanın fars sərkərdələrinəkifayət qədər məlum olmayan coğrafi məkanında bələdçilik edəcəkləri barədə öhdəlik də götürmüşdülər.
Fars-Yunan müharibəsi (b.e.ə. 480 il) zamanı Sparta çarı Leonid özünün 300 spartalı döyüşçüsünə dəstək verən ətraf bölgələrdən 7200 nəfər döyüşçü də cəlb edərək farsların aramsız hücumlarını uğurla növbəli əks-hücumlarla dəf edirdi. Fermopildə apardığı döyüşlərdə heç bir uğur qazana bilməyən fars çarı Kserks qəzəbindən özünə yer tapa bilmirdi. Tarixi mənbələrə istinadən göstərilir ki («История древней Греции» М. 1972, раздел III, стр. 163), b.e.ə. 480-cı ilin yay aylarının sonunda döyüşlərin ikinci gününün axırında çar Kserksə bir nəfər fessaliyalı yaxınlaşaraq müvafiq mükafat əvəzində spartalı döyüşçülərin arxasına çıxan gizli dağ keçidinin olduğu barədə məlumat verir.
Lakin, apardığımız müvafiq araşdırmaların nəticəsinə görə ehtimal olunur ki, dəniz sahilində yerləşən Fermopilin dağ vadisinin ərazisində Kserksin hərbi qüvvələrinə qarşı qəhrəmanlıqla döyüşən 300 spartalı döyüşçüsünü məhv etmək üçün gizli dağ keçidinin yolunu göstərən məhz vaxtilə bu ərazidə yaşamış və yunanlar tərəfindən sıxışdırılaraq qovulmuş sonralar məskunlaşdıqları coğrafi məkanın adı ilə aramənilər adlandırılan tayfalardan olan şəxslər olmuşlar.
Xatırlayaq ki, fars çarı Kserks Yunanıstana qarşı hərbi yürüşə başlayan ərəfədə onun qarşısına yunan hərbi döyüş libasında olan aramənilər çıxmışlar və qovulduqları Yunanıstan ərazisində onlara dövlət yaratmalarına kömək edəcəyi təqdirdə çar Kserksə bu müharibədə hər cür yardım edəcəklərini bildirmişdilər. Araməni tayfa başçıları fars çarı Kserkslə əldə olunmuş bu razılaşmaya əsaslanaraq araməni tayfalarından olan bir neçə nəfər tayfa başçılarının bir başa göstərişi ilə döyüşlərin aparıldığı ərazinin coğprafi məkanına kifayət qədər bələd olmayan fars döyüşçülərinə bələdçilik edərək işğalçılara qəhrəmanlıqla müqavimət göstərən 300 spartalının döyüşdüyü ərazinin arxasına çıxan gizli dağ keçidini göstərmişlər.
Nəticədə bu gizli dağ keçidi vasitəsilə 300 spartalının arxasına keçən fars döyüşçüləri mühasirəyə düşərək qeyri-bərabər döyüşə məruz qalan 300 spartalanı məhv etmişlər.
Demək, məntiqə görə müasir “erməni”lərin tarixi qan düşmənləri türkləryox, yunanlardır!
(Ardı var)
NURMƏHƏMMƏD AZƏRİ
(Xüsusi olaraq "Təzadlar" üçün)
"TƏZADLAR"DAN: TƏRƏFİMİZDƏN BU CİDDİ TARİXİ ARAŞDIRMA MƏHSULU OLAN ELMİ ƏSASLI MƏQALƏNİN RUS VƏ İNGİLİS DİLLƏRİNDƏ TƏRCÜMƏ EDİLMƏKLƏ! ƏSL HƏQİQƏTİN DÜNYA İCTİMAİYYƏTİNƏ ÇATDIRILMASINA START VERİLDİ...