""Kontakt Home", mənim soyuducumu qaytarın!"

Bu çağırışla "Müştəriyəm Şikayətim Var" sosial qrupundakı paylaşımında Rahid Zeynalov adlı istifadəçi istehlakçı hüququnun pozulduğunu bildirib.

Narazı vətəndaş yazır: "İyun ayının 12-si soyuducu aldım, iyul ayının 17-si xarab oldu. Zəng edib məlumat verməyimə baxmayaraq, servisi nəhayətində iyul ayının 20-si göndərə bildilər. O gündən bu günə gah sxeması dəyişdirilməlidir dedilər, gah matoru dəyişdirilməlidir dedilər. Nəhayət, bu gün bütün bu avadanlıqlar ilə servisdən gəldilər, bir az qurdalanıb dedilər ki, servisə getməlidir soyuducu və 1 həftə-zad da orda qalacaq.

Hörmətli “Kontakt Home”, Allahdan sizə yay vaxtı soyuducusuz qalmağı arzu edirəm.

P.S: *6060 ilə bu gün də danışdım bildirdim ki, sabah da soyuducu düzəlməsə, məhkəməyə müraciət edəcəm... Burdan da demiş olum..."

Məsələ ilə bağlı qarşı tərəfin də mövqeyini dərc etməyə hazırıq.

E.ŞİRİNOV

Pin It

GÜNDƏM

SƏYAHƏT

Jurnalistler

Vizual Xəbərlər

Tezadlar Arxiv

İDMAN