Ukraynada "Dunay taxıl yolu" layihəsi öz işinə başlayıb.
Bu barədə "Ukrayna Dunay Gəmiçiliyi"nin (UDG) baş direktoru Dmitri Moskalenko bildirib.
"Bizim "Dunay taxıl marşrutumuz" artıq işə başlayır. Bu, kənd təsərrüfatı məhsullarının çay limanından birbaşa iri tonajlı dəniz gəmisinə təhlükəsiz və zəmanətli çatdırılmasıdır. Bütün logistika zənciri UDG tərəfindən həyata keçirilir və nəzarət olunur. Kimi layihənin bir hissəsi olan şirkət Rumıniyanın TTS şirkətlər qrupu ilə birlikdə Konstansa limanında daha səmərəli və daha sürətli taxıl daşıma sxeminin yaradılmasına sərmayə qoydu. Daha sürətli yükləmə və boşaltma prosesi sayəsində orta karvanın dövriyyə müddəti təxminən 30% azalacaq. Yük sahibləri artıq terminalda uzun növbələr səbəbindən maliyyə itkilərinə məruz qalmayacaqlar”, - o, Facebook-da yazıb.
Moskalenkonun sözlərinə görə, bütün gəmilər onlayn idarəetmə və videomüşahidə sistemləri ilə təchiz olunub. UDG-nin proqnozlarına görə, gələcəkdə gəmi karvanı ayda iki səfər edə biləcək. Bundan əlavə, layihənin ikinci mərhələsində yeni barjaların tikintisi nəzərdə tutulur.
İyul ayında Ukrayna Dəniz Limanları İdarəsi (UDLİ) 7,2 m səviyyəsində pasport dərinliyini bərpa etmək üçün Dunayın İzmail və Reni limanlarında dərinləşdirmə işlərinə başlandığını elan etdi. Bununla belə, İzmail və Reni limanlarında yüklərin daşınmasının dinamikası təkcə yanalma körpülərindəki dərinliklərdən deyil, həm də Rumıniyanın Sulina kanalının və Bıstroye qolunda Ukraynanın Dunay-Qara dəniz naviqasiyasının ötürücülük qabiliyyətindən asılıdır. Onların nəqliyyat imkanları məhduddur və bu amil regionda ticarət donanması hərəkətinin intensivliyini müəyyən edən amil olaraq qalır. İndi Ukrayna İnfrastruktur Nazirliyinin məlumatına görə, Dunay limanlarında yüklərin daşınmasının ümumi həcmi ayda 1,5 milyon tonu ötür. Sularda dibdərinləşdirmə işləri davam edir, lakin onların tamamlanma müddəti nazirlik tərəfindən hələlik açıqlanmayıb.
E.ŞİRİNOV