Xabarovsk Aviasiya İdman Klubunun uçuş hazırlığı üzrə direktor müavini Yuri Bordunov REN TV-yə müsahibəsində Cənubi Koreyada sərnişin təyyarəsinin qəzaya uğramasının mümkün səbəblərini açıqlayıb.

"Təyyarə sürəti azaltmadan uçuş-enmə zolağı ilə hərəkət edib. Bunun iki səbəbi ola bilər: tərs işləməyib (mexanizmin hərəkətini əks istiqamətə dəyişdirmək) və ya ekipaj yanğının daha tez başlamaması üçün təyyarənin burnunu bilərəkdən tam aşağı salmayıb”, - ekspert deyib.

Bundan əlavə, Bordunov qeyd edib ki, təyyarənin beton eniş zolağına deyil, torpaq uçuş zolağına enməsi daha yaxşıdır. Bu vəziyyətdə nəticələr daha az dəhşətli ola bilərdi.

Ekspert zolağın sonunda hasarın olmasından da çaşdığını bildirib. Əgər o olmasaydı, uçuş-enmə zolağından çıxsa belə, təyyarə sürətini azaldıb dayanacaqdı.

Xatırladaq ki, dekabrın 29-da Banqkokdan Muana uçan təyyarə eniş zamanı uçuş-enmə zolağından çıxıb və hasar divarına çırpılıb. Kadrlardan görünür ki, təyyarə eniş şassosunu endirə bilməyib, bu səbəbdən də hərəkətini düzəltməyə və toqquşmadan yayınmağa vaxt tapmayıb.

Toqquşma zamanı təyyarənin göyərtəsində 181 nəfər olub: 175 sərnişin və 6 ekipaj üzvü. Bu günə qədər 85 ölüm məlumdur. “Yonhap”-ın məlumatına görə, aeroport nümayəndəsinin brifinqdə təsdiqlədiyi kimi, qəza təyyarənin toqquşduğu quş sürüsü səbəbindən baş verib.

Qəzadan iki gün əvvəl sərnişinlər minərkən qəzaya uğrayan təyyarə artıq mühərrikində nasazlıq yaşayıb, hadisə zamanı təyyarədə olan sərnişin bildirib.

E.ŞİRİNOV

Pin It

GÜNDƏM

SƏYAHƏT

Jurnalistler

IMAGE
MİN AYA DƏYƏN ÖMÜR...
Wednesday, 25 Dekabr 2024
By Şakir Qurbanov

Vizual Xəbərlər

Tezadlar Arxiv

İDMAN