“DİM TƏHSİL ÜZƏRİNDƏ BÖYÜK BİR OYUN OYNAYIR”
Niyə imtahanlar şagirdlərin bilik səviyyəsinə uyğun tətbiq edilmir?
Niyə imtahanlar şagirdlərin bilik səviyyəsinə uyğun tətbiq edilmir?
İlk dəfə 1969-cu ildə ABŞ-dakı orta məktəb məzunlarının bilik səviyyəsinin monitorinq əsaslarla qiymətləndirilməsi məqsədilə tətbiq olunmuş test üsulu, ölkəmizdə düz 23 il sonra – 1992-ci ildən tətbiq olunmağa başlayıb.
Hər bir müəllim səliqəli geyimi ilə şagirdlərin qarşısına çıxmalıdır. Onun geyim tərzi çalışdığı peşə ilə üst-üstə düşməli və bir-birini tamamlamalıdır. Bu, hamının bildiyi məsələdir...
Rayonun E.Bayramov adına Talıstan kənd orta məktəbin müəllimi Surə Cəbrayılovanın (Ziyadqızı) pedoqoji təcrübəsi ölkənin bütün müəllimlərinə nümunə olasıdır…
Azərbaycan Texniki Universiteti (AzTU) ilə Bilişim Vadisi arasında əməkdaşlıq haqqında protokol imzalanıb.