Qazaxıstanlı aviasiya eksperti Serik Muxtıbayev təyyarənin “quyruğunun” həm təhlükəsizliyini şərh edib, həm də Aktauda qəzaya uğrayan “Azərbaycan Hava Yolları”na məxsus təyyarənin uçuşuna təsir edən mümkün amillərdən danışıb.
TEZADLAR.AZ xəbər verir ki, QR Mülki Aviasiya Komitəsinin keçmiş müavini, aviasiya üzrə ekspert Serik Muxtıbayev nur.kz-a bildirib ki, təyyarənin hansı hissəsinin daha təhlükəsiz olduğunu birmənalı olaraq söyləmək mümkün deyil.
"Hər şey təyyarənin necə düşməsindən asılıdır. Hazırkı halda o, burnu və sağ qanadı ilə düşüb. Aktau yaxınlığındakı halda, həqiqətən də quyruqda daha təhlükəsiz olub. Bir sözlə, hər şey təyyarənin necə düşməsindən, fəlakətin hansı səbəbdən baş verməsindən asılıdır”, - deyə o qeyd edib.
"Texniki baxışa etibar etmək olarmı" sualına Serik Muxtıbaev birmənalı olaraq cavab verib: mütləq edə bilərsiniz.
“Ciddi qaydada tənzimlənən işlər var və onları yerinə yetirən şəxslə yanaşı, bu işlərin düzgünlüyünü yoxlayan xüsusi xidmət orqanları da var. Bütün bu tələblərə əməl olunmasına nəzarət edən nəzarət orqanları da var. Aviaşirkət dövri sertifikatlaşdırmadan keçir, bu müddət ərzində bütün bu tələblər yoxlanılır. Ona görə də texniki xidmətin keyfiyyətinə şübhəm yoxdur”, - ekspert vurğulayıb.
Serik Muxtıbayevin fikrincə də, ekipaj bacarıqlı və peşəkarcasına hərəkət edib və mümkün qədər çox sərnişinin sağ qalması üçün hər cür səy göstərib.
“Onların Aktauya uçmağı bacarmalarını yüksək peşəkarlıqları ilə əlaqələndirirəm. Pilotlar mümkün olan hər şeyi ediblər və onların etdikləri sayəsində sərnişinlərin bir qismi sağ qalıb”, - deyib.
O, təyyarənin suya eniş etmə cəhdinin niyə daha riskli bir qərar olduğunu da izah edib.
“Elementar fizika nöqteyi-nəzərindən - su sıxılmayan mayedir. Mariana xəndəyinin dibində suyun təzyiqi altında olan hər hansı bir obyekt dərhal düzləşəcək. Təyyarənin çəkisi təxminən 40-50 tondur. Təsəvvür edin, 300-500 kilometr sürətlə beton divara çırpılmağa çalışırsınız - o, dərhal parçalanacaq. Təyyarəni suya düzgün endirmək üçün müəyyən sürətə və müəyyən yanaşma həndəsəsinə sahib olmaq lazımdır. Təyyarənin suya təhlükəsiz eniş şansı var, lakin bu, sahəyə enişlə müqayisədə xeyli aşağıdır”, - deyə Muxtıbayev izah edib.
Həmçinin ekspert təyyarənin quş sürüsünə vurulması ehtimalını da çox az hesab edib, lakin bu variantı da tamamilə istisna etmir.
Bu, quş sürülərinin miqrasiyası zamanı mümkündür - indi isə qış olduğu üçün quşların miqrasiyası da ola bilməz.
Qeyd edək ki, faciə ilə bağlı yekun nəticələr araşdırmalar başa çatdıqdan sonra məlum olacaq. Ekspertin fikrincə, bu, altı aydan çox davam edəcək.
Xatırladaq ki, Bakı-Qroznı marşrutu üzrə uçan "Embraer 190" sərnişin təyyarəsi Aktaunun hava limanından 3 km məsafədə qəzaya uğrayıb.
Aktau şəhərində qəzaya uğrayan Bakı-Qroznı reysini yerinə yetirən “Embraer 190” təyyarəsində 62 sərnişin, 5 ekipaj üzvü olmaqla, ümumilikdə 67 nəfər olub. Qəzadan sonra xəstəxanaya 27 şəxs daxil olub. Onlardan 15 nəfər Azərbaycan Respublikasının, 8 nəfər Rusiya Federasiyasının, 3 nəfər Qırğızıstan Respublikasının vətəndaşıdır. Bir nəfərin şəxsiyyəti, hələlik müəyyən edilməyib.
JASMİN